2011-07-07

Wyoming

Jag var på ansiktsbehandling idag. Premiär för mig. Dom klämde mina finnar så det liksom lät, knäppte till liksom. Skitbra!!!! Ut med skiten bara! Det var dock fint. Med pengarna jag tjänar på coop ska jag göra mer sånt här. Känns värdare att lägga pengar på sådant än på prylar.
Jag har profilbildskris. På fejjan. Katten är najs men man kanske borde tvinga någon att ta en fin bild på en. Men inte just nu. Kanske kan haffa en i USA, när jag sitter på en häst på ranchen med bergen i bakgrunden. Vi ska ju till en hästranch, närmare bestämt den här.
DET NI!
Det är för att det paret mamma bodde hos när hon var utbytesstudent där för hurlängesensomhelstskojabamamma. Nejmen när hon var som jag. Dom firar nu att dom har varit gifta i 50 år, så de bjuder sina barn och barnbarn till den här ranchen som ligger i Wyoming som enligt google ser ut så här:och det ligger här:
FAN VAD FETT ÄNDÅ!
Nu blev jag taggad. Har inte googlat det innan. Låg mycket längre österut än jag trodde.
Vi ska ju också till New York och Boston och är där i en vecka innan vi tar flyget till ranchen. Tips på grejer att göra i New York + Boston välkomnas! Nu ska jag till Josefina. Soft!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar