2011-07-31

Emmaboda - En lista för jag kan fan inte formulera mig på annat sätt längre

Tält med: Alva och Sofia
Camp med: Rytmusppl i mängder. Linnéaamandaalbinhannaniklasbenjaminmariusstekerikmfl.
Hängt med: Alva, Sofia, Linnéa, Amanda, Sigrid, Ylva, Josefina, Albin, Clara, Malin, Elias, dude vid namn Erik, mfl.
Där man hängde: Chilltältet, Växsjö-camp, inte i öltältet för där var det 18-årsgräns. Lol.
Väder: Regn hela jävla tiden. Lera överallt. Lera blev både uppe och nere.
Bästa musikupplevelsen: Moto Boy. Jag hade ingen aning men han låter ju fan som en kastratsångare! Helt fantastiskt! Det var så jävla mycket kärlek mot oss i publiken också, och från oss till honom.

Sämsta musikupplevelsen: DEN DÄR JÄVLA LÅTEN SOM DOM SPELADE I FNASKCAMPET SOM LÅG BREDVID OSS AV SKRILLEX! MEN JAG HITTAR DEN INTE!!
Internskämtet: Fést hos Muingeh. Muingeh muingeh. Untz. Dom hängde i vårt camp och var tydligen asdräggiga, men jag vet inte för jag var inte där.
Uttrycket: "Mannen, plís!"
Bästa matupplevelsen: Smålandsrullen (Tunnbröd, kikärtsröra med spiskummin, isbergssallad, smörgåsgurka. GENIUS!). Samt första tekoppen på tre dagar, på Café Emma. Tack.
Spontant: Tatueringar. Såna där som kallas gnuggisar. Jag hade Bambi på halsen.
Oväntat dåligt: Jag dansade jättelite jämfört med förra festivalen, eftersom jag inte tyckte så himla mycket om musiken. Ledsen hest. Om jag åker nästa år så ska jag lyssna in mig och se till att det är bra dansmusik för dansandet är Emmaboda för mig.
Oväntat bra: SNYGGA MÄN! Överallt!
Tanke: Snygga män snackar bara om sig själv. Kvinnorna låter dom, för man har i alla fall något att se på under tiden.
Till sist: Snel hest eta gräs, dum hest röka gräs.
Pengar jag ligger ute med: 106 riksdaler. (70 + 36. Kul om jag räknar fel nu. Det gör jag inte.)
Nudå: Jag känner mig ensam för jag har varken brudar eller minispindlar att dela sovplats med.
Allt som allt jämfört med förra året: Det var mer vakter + poliser i år. Helt okej antar jag. Öltältet var kefft. Musiken var keff, men jag var lugnare och hade kul med många.

Imorgon tänkte jag lägga upp bilder från, och prata om, USA. Den dagen den sorgen. Haha!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar