2011-08-01

Att Säga Ja Till Livet

Jamen då var man hemma liksom. Drar in till stan klockan elva på morgonen, efter frukost vid trollsjön med mor och hund. Badade gjorde jag också, trots.. trots jag vet inte, massiv trötthet eftersom jag somnade vid tre. Jag hade svårt att tänka. Alltså kunde jag inte sova. Så är det ju, i alla fall för mig. Man tänker på fel saker, för mycket saker, eller ingenting alls.

Jag drog in till stan för att hjälpa till att göra i ordning GUs pridetält. Pride är så bra. För övrigt sa min kusin Clara just till sin bror Jesper att "Nejmen Jesper vi kan väl chilla?". Så himla braaa!

USA-packningen är klar. Nu är det bara allmänt stökigt så jag ska fixa det. Bilder från USA kommer senare.

Dagens ord: Queer. För att vi behöver veta vad det är.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar