2011-05-02

Assåshit

Dagens låt skulle vara från ett band man hatade men jag lyssnar ju inte ens på band jag gillar så vadfan, less hate more love.

Kallt idag? Ja. Det var Harry Potter-dagen och jag var Draco, mest för att jag råkade ta på mig endast svarta kläder plus att jag har blont, kort hår. Amanda ritade dödsätartecknet på min underarm också.

Jag är fortfarande inne i det här plugga-jobba-stressa-sinnet, om ni undrar vad som hänt med mig. Osama är död och jag kan väl känna att det finns för och nackdelar med det som man kan blogga om men jag har ingen ork. Kan lista böcker jag är pepp på att läsa men som jag inte har tid att läsa:

  • Jane Eyre

  • Det andra könet

  • Extremely loud and incredibly close


En dag ska jag skriva en bok. Den ska vara svår. För övrigt är jag tydligen stel i ländryggen eftersom jag inte kan sitta på huk med hälarna i golvet utan att ramla bak på rumpan. Det sa gyminstruktören till mig. Jag som trodde att det bara kallades "oflexibel" eller "västvärldsstel".

Dagens ord: "Assåshit". Det är ett ord för mig just nu. Har använts flitigt idag.

/inkzor

1 kommentar: