2011-05-24

Skiter på mig.

Jag är en laktoskänslig människa som precis har satt i mig en bit västerbottenpaj. Kul. Många frågar ofta hur jag blir dålig i magen när jag äter mjölk. Det brukar jag inte svara på, varför frågar man ens?

Jag sitter i lite knipa, eftersom jag insett att emmaboda är i slutet på juli och inte i slutet på juni. Semestern jag har fått innefattar alltså veckan i slutet på juni istället för i slutet på juli. Dessutom kommer jag tydligen hem på onsdag morgon från USA, istället för på måndag morgon den veckan. Semestern är redan godkänd. Jag är körd eller hur. Jag är körd. Jag hatar det här jag hatar det här jag hatar det här. Vad gör man? De sa att det är 16 pers som vill ha semester veckan 30. Jag måste ringa min chef. Fitt-ur. Jag är för liten för sånt här. Skiter på mig.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar