2011-05-09

Två sprut i varje näsa och du är ready!

Tja. Vill passa på att tacka min sponsor Nezeril, för att Du gör det möjligt! (att andas, att gå i skolan, etc)
I lördags var det Silent Hill på TV, och jag blev så rädd av vetskapen om att den faktiskt gick på TV att jag var nervös hela kvällen. Jag låg nämligen hemma och såg på TV själv i mitt hus. Lite halvt paranoid, men den filmen har bara skänkt mig kefft.

Idag tappade jag min nyckel i skoltoaletten. Jobbnyckeln. Ingen såg. Den ligger fortfarande i en plastpåse i min väska, trots att jag frentetiskt skrubbade av den samtidigt som jag bad "SNÄLLA LUKTA INTE BAJS DET BLIR SÅ PINSAMT DÅ!" för mig själv på toaletten. Och jag bad till lampan, inte gud. Den förde mig mot ljuset. Lite paranoid. Ibland.

Mamma gav mig just kläder också. Tack till mama. Och jag bakade en paj ikväll. Så ni vet.

day 18 - a song that you wish you heard on the radio
Radio är allmänt chillig och halvt gammal musik som man kan sjunga med i, och lyssnar på i bilen, alltså:
http://open.spotify.com/track/72XVDUvuJaQ0l3NzykzUvN

Dagens ord: Sinnes! Som i sinnessjukt, fast utan sjukt. Alltså.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. då vet vi vad du gjorde på toilätten.....

    SvaraRadera
  2. meeehhhh nej jag bajsade faktiskt inte, men alla vet ju att det finns gamla bajsrester i toan.

    SvaraRadera