2011-05-14

Gröna golfare

Jag är så jävla LAM! Igår på bussen var det ett fyllo som steg på med en golfcaddy fylld av blommor och gräs, som satte sig på golvet framför sin plats och nynnande "boom boom boom now let me hear you say weh- ho!". (han sa weh-ho som en fågel) Jag sa inte "we-ho!" tillbaks!! Alltså är jag lam.

Det bästa som hänt på senaste var i torsdags. Allmänt hela dagen. Jag var nämligen hemma, mina lektioner var inställda, så jag såg på kanske sex desperate housewives-avsnitt, pluggade inför nationella i matte på tisdag och allmänt CHILL_ADE. Det var så skönt att gå runt i huset och toffla.

Igår såg jag Water for Elephants med Alva, som för övrigt bjöd mig. Så himla snäll bruuud! Jaf blev än en gång tagen med storm av Robert. Det blev alla andra tjejer i salongen också. Till och med så mycket att de viskade under sexscenen. Då blev jag arg men jag sa inget.



Idag ska jag på tillväxtforum i kulturhuset, ska se Carl Schlyter snacka om bra tillväxt. Hoppas han har bra argument för jag tror inte alls på tillväxt längre. Ikväll ska jag på politikerfest. Kanske fett eftersom jag inte vet vem jag ska klä ut mig till. Mig själv kanske? Hehehehehe sitter ju faktiskt i styrelsen i Nacka. Jä. (Hur ego vore inte det? Fantastiskt!)

day 22 - a song that you listen to when you’re sad
Öh jää Bonn Ivverrr vad originellt av dig.
http://open.spotify.com/track/4dHEQ1W1jRmNjjB0S7vB8V



/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar