2012-11-22

Egenkomponerad lista

Hej tjena då va läget å så bra. Måste börja med

En rättelse: Mikaels bil är en 70-tals volvo. Så.

Annars på Birka: Jag, Emanuel och Linnéa gig:ar på firandet av Rådhuset 100-års dag i Östersund på lördag. Kul å så.

Allmän känsla: Stressad och mensig i en härlig kombo. Det är en hel del att göra nu på skolan i och med att julen nalkas vilket ju är trevligt men innan jul måste jag planka miles, öva solfege, gå massa luciatåg och öva in kören på dessa, boka åtminstone 7 gig till turnéveckan, repa in repertoar inför turnévecka. Vad är grejen, soft folkisliv?

Dagens lol: Jag började gråta när jag fick ett sms av mormor där hon frågade om jag hade det bra och berättade lite om vad hon hade för sig. Ett helt vanligt sms och jag ba "Nejmen.. Mormor... uääääähhhh!". Mens kan vara kul också.

Dagens favorit: Lunchen. Ärtsoppa och pannkakor. DÖDS.

Dagens keffa: Ofantligt trött, kunde inte sova igår, lekte torktumlare i sängen.

Dagens låt:


Dagens imorgon: Ska hem till Olon, torpet. Jag, Emanuel och Linnéa är bjudna på gofika! Taggar också helgen väldigt mycket. Vill kunna sova till tio. 

Färg på naglar: Skogsgrön

Hår: För lång wave

Kille: Tjej


Nä förlåt men nu blev det inte bättre än såhär.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar