2012-11-30

SÅ JÄVLA

Min jävla förkylning går inte bort och jag blir så jävla förbannad. Gått omkring med halsont hur länge som helst och när jag mår bättre gör jag något, typ dansar eller bastar, och då mår jag sämre igen. Nu har jag inte sovit ordentligt på två dagar och mådde sjukt kefft imorse. JAG BLIR SÅ JÄVLA LESS!! Och när man sover dåligt orkar man ingenting. Jag orkar ingenting. Jag vill bara att allt jag måste göra och bestämma ska fixa sig. Och allt det känns mycket tyngre än vad det är. Sen hjälper det inte heller när jag ser hur folkisvännerna runt om kring mig dukar under för diverse förkylningar med olika symtomkombinationer, en efter en efter en efter två.

Stora events i veckan som varit: Sjungit Händels Hallelujah-kör i Luciakören, druckit fett med rödvin på torpet och blivit fett med bakis, fått handmassage med olja på ergonomilektion, handlat mat för 700 spänn, etc etc. Nothing major. Mostly still in arms. 

Imorgon börjar julkalendern i alla fall. Det kommer bli jävligt bra. Och mamma kommer hit. Det kommer att bli en asbra dag. Jag ska typ gå och lägga mig nu. Orkar inte mer.

Jag är kär i dig. Jag tycker om dig. Väldigt mycket. Du är fin. Jag är så glad att jag har dig. Jag tycker om dig. Jag blir glad av dig. Du är så fin. Jag är kär i dig. 

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar