2012-11-15

Lite bilder

Lite stirrig bild på mig från idag.
Utsikt från Birka
Kalle har rakat av sig skägget idag! Han behövde också klippa håret.
Så Lo och jag körde hårt. Folikslivsklyschan är fullständig.
Fina
Inte illa för att vara klippt av två som aldrig gjort det förr!
Jag mår bättre nu, det gör jag ju. Men jag vantrivs fortfarande. Det är svårt att inte kunna skriva allt här men jag vill verkligen inte göra det så ni får nöja er med halvkeffa hintar som får förklara varför jag bloggar så dåligt.

Det bästa idag var att dansa Gagnam Style på tillvalet. Det sämsta var lunchen där jag råkade ta fisk och det var äckligt. Smått traumatiserad. Taggar imorgon för då ska jag få börja använda min iPhone, och så ska jag baka bröd, och sen taggar jag lördag för då kommer Alva och Amanda upp hit! Åh vad grymt det ska bli. På söndag ska vi se Breaking dawn pt. 2 like them bosses.

Fan, det här med att sova eller att inte sova. Jag sitter bara uppe och kör utmattningsmetoden. Jag orkar ju inte ligga där och fundera.
 
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar