2011-02-27

Att göra på sportlovet

  • Läsa Wollstonecrafts "Till försvar för kvinnans rättigheter"
  • Börja skriva ner noter på GeMu-låt
  • Försöka förstå mig på hur jag ska formulera analyserande frågor på MVG-nivå, baserat på ett häfte om litterära epoker i England, som jag sedan själv ska svara på
  • Öva på gitarrläxa
  • Arbeta på måndag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag
  • Göra en matteuppgift med Linnea på tisdag
  • Lära mig alla Julias repliker till SceMu:n
  • Helst öva in fler koder till jobbet
  • Läsa på om EU till samhälle B
  • Försöka träffa ungefär sju personer. (detta är dock inget att göra utan mer jag vill)
  • Städa rummet


Conclusion I: Jag har inget lov. Jag förstår nu varför jag är stressad.
Conclusion II, baserat på conclusion I:


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar