2011-02-08

Fatta! KALKK!

KOLLA VAD KORT HÅR JAG HAR. För er som inte sett det tänkte jag att ni kanske ville se så ja jag tog en bild och ja såhär blev.. det.

Alva säger att jag är bäst och att hon tycker om att ha på sig konstiga kläder fast hon ljuger för hon har inte det. Och att jag ska skriva det och sen komma till pentryt. Pentryt är där vi hänger. Idag ska jag inte på studiebesök på skogskyrkogården utan jag ska passa mina småkusiner istället för vadfan döden liksom, värdslig sak. Ska ge dem godis. Har för mig att barn kanske gillar sånt kanske nehe hejdå.

Dagens ord: Katafalk. Den du.

/inkzor

4 kommentarer:

  1. vackert är det ordet som passar för att beskriva din nya frisyr <3

    SvaraRadera
  2. ojojojojoj vad fin du e! och vad jag inte har sett dig på länge. <3

    SvaraRadera
  3. gud vad ni är söta! vill gärna träffa er båda så snart som möjligt. <33

    SvaraRadera
  4. GUUUUD VA VÄRD FRIPPA du är så vackkkkerrrr

    SvaraRadera