2011-04-10

Kiss

Jag har glömt mitt lypsyl på jobbet och det gör mig förbannad. Jag måste gå omkring med läppglans med guldglitter i för det är det enda jag har som kan funka mot svidäckel. Mon dieu, mes lévres vont me tuér. Man känner oftast inte för att ha på sig läppglans med guldglitter i, oftast inte. En situation som man kanske skulle känna att det är helt rätt är typ om man skulle råka befinna sig i sagolandet, där benan alltid hamnar rätt när man vaknar, där jorden under trottoarerna inte är ihålig av avloppsrör, där tjejer inte bajsar och där det regnar glitter. Där är det highfashion att ha glitterglanset. Glossy glossy.

Jag kanske ska skriva en pjäs som projektarbete i trean. Producera hela skiten. Regissera, annonsera, balansera, capoeira.

Man blir förvånad, sen så blir man inte det längre när man tänker efter. Det är som gjort. Bajs med bajs. Inga gulliga parbilder i den här bloggen inte, bara massa bajs. Vad kom du hit för?

Och nu regnar det. Lämnar dagen åt sidan och går och käkar piller, nämligen pez ur pezbehållaren med hajhuvud som jag fick av SF-snubben när jag såg Black Swan med Ebba. Skönt att någon visar uppskattning liksom.

"Yay för dig! Ta en pez förfan."
"Tackfan!"

/inkzor

3 kommentarer:

  1. DET ÄR FÖRMYCKET SVORDOMMAR I DIN BLOGG
    MINA BARN LÄSER DENNA
    VAR VACKER I MUN OCH GLAD I TASSEN

    SvaraRadera
  2. seriöst shit vad fan e det för människor som läser denna blogg... ???????=!??!?!? lol

    SvaraRadera