2011-04-28

Så jag åkte hem

Första lektionen var inställd, och det är ju bara ett slag i ansiktet när man tvingat sig upp från fem timmars-sömnen till en pissig 08.30-lektion. Så jag åkte hem, trots att jag hade en sånglektion efteråt, men jag har massa skolarbete att göra här hemma så oroa er inte. Först ska jag bara sova klart min natt.

MODETIPS från mig (they are rare, yes), och alla andra som gör som jag antar jag: Två olika örhängen är kul att ha på sig, om man har hål i öronen. Det är lite lagom busigt och schizo.

day 08 - a song that you know all the words to

Det är en del eftersom jag är sångare och har lärt mig många låtar sen jag började vid åtta års ålder, men den här var lite klurig: http://open.spotify.com/track/71erzpH89KI95te7DTPOrG


Dagens uttryck: "Så att säga". Vad fan innebär det egentligen. Så att så kan man så säga. Sås.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar