2011-04-13

Till er

Okej, okej. Jag uppdaterar inte så mycket. Jag har varit ledig idag och suttit inne hela dagen med kuhi-uppgiften, förrutom ett avbrott på 40 min för en joggingpromenad och ett annat avbrott för 4 timmars arbete i coops kassa. Åt pizza till middag. Ni vet, det händer ju grejer också. Jag känner bara att ni kanske inte vill veta detaljerna, om till exempel mitt kärleksliv eller hur det går för mitt multinationella coachningsföretag (eller.) Jag var på gyminstruktion igår. Snubben sa åt mig att ha naturlig svank och såg ut som kalle anka när han visade vad han menade. Lite läskigt men nu har jag mitt egna löpningsanpassade gympass att tillgå när jag vill, på egen hand. Start imorgon.

Dagens ord: Jä. Jag säger det hela tiden. Ett svenskt "yeah" som etsat sig fast på tungan. Det och "fest" är mina ord just nu. Lagom entusiastiskt.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar