2011-04-03

Blue Valentine

Var på stan med Linnea ikväll (igår hände inget, jag var i skolan och jobbade på kvällen så förvänta er ingen vidare kommentar). Vi såg Blue Valentine. Träffsäker skildring av kärlek som slagit på sig själv och därav stryps. Två människor som inte längre når fram till varandra för att de går helt fel vägar, kan liksom inte se klart i den där knuten. Påminns om slutet med Mr. M. Ja ni, ni som känner mig vet vem jag menar. Se filmen i alla fall, om inte för att Ryan Gosling är på min topp tre-lista av Hollywoodhunkar (Robert Pattinson, Ryan Gosling, Johnny Depp... Sen Jake Gyllenhaal, Gerard Butler. Är Marlon Brando med i Ligan ens? Han kommer först i såna fall). Linnea är bäst också, så sjukt bra tjej. Puss på henne. Mina händer är så torra att de har vita små fjäll på sig. Kände att det var en sån där grej man bloggar om. Det var allt.

/inkzor

1 kommentar:

  1. ÅH! Såg denna under filmfestivalen :) Asbra film.

    / Sonia

    SvaraRadera