2011-04-25

Men imorgon är det musikteori 08.30

Landet var rätt fint ändå. Massor av barn och massor av mat, men också massor av natur och massor av ingen tillgång till datorer what so ever.

Ja här ser ni vad jag har gjort idag. Festligt. Jag har väl haft tjejmiddag också. Typ. Vi åt massa grönsaker.Såg massa ekorrar i träd som bråkades och lät som hamstrar, men det är väl okej för de är väl typ samma släkte-ish.

Jag börjar 08.30 imorgon och borde egentligen sova men det gör jag ju inte. Sen ska jag springa imorgon också, runt Sicklasjön. Sen ska jag jobba också. Var på Skeppsholmen igårnatt med Jonas. Det låter väl rätt romantiskt men jag frös om fötterna, fast det kanske vägdes upp av tankarna kring huruvida man hamnar i Finland om man skjuts upp i rymden och tar ett kliv åt öster eller om man bara hamnar på samma ställe fast ett kliv åt öster när man ramlar ner igen.



/inkzor

1 kommentar:

  1. alltså. det beror väl på hur snabbt man skjuts upp/faller ner. för jorden snurrar ju!

    kändes viktigt att påpeka det. (inte)

    SvaraRadera