2011-06-05

Mista' lovalova

Här försöker man skriva något halvsmart och ingen reagerar. Well fuck you, then. Idag har jag träffat Maja, haft picknick i Rålis med Ylva, Hanna och Tilde, och sedan gått på mitt livs första personalfest. Ska jag berätta hur det var? Glöm det, bitches! Nejmen skämt åsido, om jag bloggade för kommentarerna skulle jag ha slutat innan jag började. :)

Nu är jag helt slut. Jag har bränt mig i solen och svettats i mängder men jag har också haft väldigt kul. Träffat Maja som berättat om sitt spännande liv som studerande i Mostar medan vi suttit vid karl XII:s torg (kan ni era romerska siffror?), hängt med underbara brudar, fruktsallad och choklad i Rålis (oh my god the crowd? alla i stan fick plötsligt för sig att det är najs att sitta på gräs) som jag inte träffat på jättelänge och på personalfesten var det tipsrunda om coop, samt massa halvlulliga kollegor så jag har inget att klaga på. Förutom att jag är trött, som jag sa.

Jag tog mitt första dopp härom dagen, i trollan. Det var grodyngel överallt och en anka bajsade i vattnen innan vi hoppade i. Så mysigt var det! Det var faktiskt härligt, och jag simmade en bit bort från bajset. Lovar. Sen duschade jag också. Lovar, som sagt.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar