2011-06-18

Saker jag vill göra

  • Börja stretcha varje dag så jag kan bli så vig att det är fantastiskt
  • Köpa ett axelband till min gitarr så jag kan vara gatumusikant med Lage och Linnea (jag vet, dom borde bli tillsammans)
  • Fixa naglarna så jag slutar dra bort flisor hela tiden
  • Åka till Paris helt spontant med någon jag håller kär. Nü.
  • Skriva klart mitt nuvarande låtprojekt
  • Börja repa med bandet nunununu (mihihihihi jorå)
  • Arra fler a cappella-låtar och få det att låta fantastiskt
  • Springa en mil imorgon, utan problem
  • Gå till tandläkaren och få det överstökat (jag är livrädd och ska dit på onsdag)
  • Vrida tillbaka klockan några dagar och inte missa månförmörkelsen (nästa är 2018. Då kommer alla vara döda sen 6 år tillbaka)
  • Stanna inne hela dagen och kolla på Desperate Housiwives.. Oh wait, already did.
  • Börja skriva regelbundet i min tankebok igen. Det är najs.
/inkzor

1 kommentar:

  1. djup tanke nr 1

    ingrid är fin
    desperata hemmafruar
    Lage + Linnea = <3

    "Ja, så är det, ett alltid i ett aldrig".

    SvaraRadera