2011-06-08

Ska gå och äta mat

Tja!

Igår var jag vaken till halv två, hade så himla kul. Sedan gick jag upp vid kvart över sex. Som att gå upp i piskregn och hård motvind kan jag säga, men det var av en bra anledning: GU Nacka hade sin första aktion! "Tack för att ni cyklar, Vi bjuder på fika!" stod det på banderollen, fika hade vi med oss, även pins, så kvart över sju stod vi vid Sickla Bro och delade ut fika och vatten till de förbipasserande cyklisterna. Fantastiskt många var dom, och de föredrog äpplen och bananer framför bullar, fast det kanske man kan förstå.

Idag var det idrottsdag och utan MoaLee hade jag inte klarat att springa 6 kilometer idag med den sömnen som jag fick så: TACK MOALEE! Sen drog vi hem till henne och kollade på Catch me if you can, helt ok rulle.

Fan vad jag är hungrig.

GRATTTISSS JOSEFINIS PÅ 18ÅRS DAGEN!!!!1111111§111

Dagens ord: Djurtransport. Läste njurtransport när det stod på ett fordon. Därför var det kul.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar