2012-07-22

COLA FLOAT LIFE - jag är vaniljglassen, samhället är colan jag ligger och guppar på och det får bara se min röv

Just nu sitter jag här med en varm potatis i munnen och är skitförbannad. Vill ni veta varför?(JAAAAAAAAAAA) Se följande lista för anledningar:
  •  Eftersom jag glömde bort koden till mitt förra kreditkort har jag ju beställt ett nytt och det har kommit (kom som det skulle efter ca 2 bankdagar). Däremot har jag ingen kod till det så jag kan ju såklart inte använda fanskapet, eftersom koden skulle komma 2 bankdagar efter kortet och det har det såklart inte gjort så nu har jag 40 kronor kvar och banken är stängd idag så jag kan inte gå dit och göra ett uttag, och imorgon åker jag till landet så jag kommer inte ha tillgång till den där koden på två veckor nu. Lovely.
  • Jag har planerat att äta middag med Jesper hos mig här idag. Vi skulle göra en enastående vegetarisk middag med varmrätt och efterrätt på det men nu har jag inga pengar att köpa mat för. Baserat på vad jag har hemma kommer vi alltså äta något av följande till middag: spaghetti med quornfiléer, med stuvad spenat och vitlöksfrästa körsbärstomater till (helt ok), eller pannkakor utan ägg (mindre ok), eller varför inte ärtsoppa gjord på frysta ärtor med tre färskpotatisar i. Till efterrätt skulle vi kunna käka en grapefrukt var eller marabou vanlig jävla mjölkchoklad. Vi skulle också kunna koka 1 kilo mjöl. Dricka till? Pepsi max, laktosfri mjölk eller kranvatten (sodastream är slut). Jag har i och för sig vaniljglass så man skulle kunna lägga upp en skål var, lägga en jordgubbe var på och sen hälla över pepsi max så blir det COLA FLOAT DELUXE!! Kul (kuk). 
 
  • Min mobil är redo för begravning. När jag försöker sätta på den är skärmen bara svart och den piper ynkligt till ursäkt. Därför gick jag till doktorn - Telenor. Hycklarborgarprivatmottagningsombaratänkerpåvinst-doktorn. Garantin har gått ut - att laga mobilen skulle kosta ett till två tusen. Lyckan är gjord. Jag är inte heller längre bunden till telenor, så nu ska jag inom en snar framtid anordna en teleoperatörfest då jag ska bjuda hit alla operatörer och flörta hejvilt och sedan se vem jag hamnar i säng med. (Läs: vandra runt i Stockholm och få det mer keffa erbjudantet efter det andra tills jag ändå hamnar på 3 års operatörslås.)
  • Det är fint jävla väder ute och det behöver man väl inte vara sned på men jag behöver vara här hemma och vattna blommor och packa eftersom mitt tåg till Uddevalla går 06.10 imorgon. Jag hinner inte komma ut och springa heller vilket gör mig till en dålig människa HELT OFRIVILLIGT. 
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar