2012-07-17

Cool stuff

Idag har det hänt några coola grejer i alla fall. Jag såg en helikopter landa och sedan lyfta igen på Gärdet (det var jag och fyra andra småpojkar som sprang över halva Gärdet för att hinna till helikopterplattan för att kunna se på nära håll). Håll med om att helikoptrar är jävligt coola. De lyfter ju faktiskt rakt upp i luften. Sedan har jag slängt både ett par trosor och en BH. Tror jag har haft de underkläderna sedannågot år innan gymnasiet. Det kändes bra att slänga dom (BH:n hade slutat ge stöd för länge sedan och trosorna hade hål i sig). Frida varit här också, och jag fick ha henne för mig själv i hela tre timmar. Det var väldigt värt och hon är mycket cool.

Det är två saker jag är lite sugen på just nu. Den ena är att åka på Emmaboda. Jag ska inte göra det i år vilket känns lite tråkigt för det är en mycket bättre line-up än förra året och jag har dessutom varit där de senaste två åren så jag känner mig lite snuvad. Dock tror jag att det kommer regna minst lika mycket, om inte mer, med tanke på sommarens rekord och jag klarar verkligen inte av en till festival spenderad i en geggpöl.

Den andra saken jag är lite sugen på är att åka tillbaka till Grekland för jag fryser här i Sverige och saknar turkosblått hav och sena middagar i ljumma kvällar. 



/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar