2012-07-18

Kille

I går natt somnade jag vid halv tre. Antar att det är bättre än halv fem. Jag kände mig lite orolig. Idag ska jag försöka lämna något CV till nån och hit och dit. Har funderat på att gå ner och lämna CV till ett gäng coop-butiker här på Östermalm men det har jag inte tagit mig för än eftersom jag mår dåligt av tanken. Jag funderar på att skita i det.. faktiskt... eftersom jag redan ska på en arbetsintervju och håller på att få flera på jobb som är bättre.

Annars ska jag springa idag, eftersom jag struntade i det igår. Ska bara försöka tajma en lucka bland skurarna. Jag tar nu mera för givet att det ska regna, därför blir jag inte lika besviken längre när jag vaknar och ser de mörka molnen utanför fönstret varje morgon. 

Det är ju såhär att jag känner mig väldigt ensam men så fort jag nämner det för mamma skrattar hon och påpekar att jag sovit borta två nätter i rad hos vänner. Jag ser då oförstående på henne och säger "Ja, just det. Inte så konstigt att jag känner mig ensam då."

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar