2012-07-26

Sh-zam















Mums. Det kändes jobbigt för mig att jag såg den här GIF:en utan att lägga upp den redan igår när jag såg den.

Min rygg värmer mig i den mörka natten eftersom den har en fin baddräktsbränna då vi spenderade dagen ute på en ö i Kosterhavet. It was Glorious, och jag kände att det var ok att vara i Sverige istället för i Grekland en liten stund, sen kände jag mensvärkshugget i magen och tyckte inte att det var ok att vara nånstans över huvud taget en liten stund. Ikväll grillade vi och det var första gången för mig... för sommaren, så det var Glorius det med. Idag har jag funderat mycket på hur olika moln ser ut, varför Sverige tycker om Tomas Ledin, hur Tomas Ledin blev som han blev, om jag ska börja ta speciell mensvärksmedicin, var bästa krabbfiskarstället var, om jag kan råka få en brännmanetstråd ned i halsen när jag badar trots att den var flera meter bort och även varför Ryan Gosling inte är min man.

Imorgon åker vi från Strömstad till landet och där är det inget internet vad jag vet så ni slipper mina stöniga, sporadiska och flummiga uppdateringar en liten stund. Vilket är synd för jag känner att bloggandet börjar komma tillbaka till mig. På landet kommer jag att läsa, planera min framtid och se på två filmer som jag... har på min dator (Annie Hall och Eternal Sunshine of the Spotless Mind). Imorgon ska jag nog jogga, planerar att göra det lite också i kombo med några promenader. Pappa har lovat att vi ska övningsköra och jag vet att mormor alltid levererar efterrätter till varje middag. Det kan bara bli najs.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar