2012-07-20

Du hänger löst

Hi there fellows. Igår vaknade jag bredvid Linnéa efter en najs utekväll med hennes systrar med respektive, sedan somnade jag bredvid Linnéa efter en najs dag med bad i Kampementsbadet och lite övrigt häng som följdes av najs innekväll med Alva och Sofia, innefattande godis- och popcornfrosseri i min soffa till film som jag idag ska gå och lämna igen. Jag ska springa idag igen och tänker springa min runda åt andra hållet för att jag ska få lite nytändning samt slippa avsluta rundan med en segdragen uppförsbacke och istället starta den med segdragen nerförsbacke (genius, isn't it??). Ikväll ska jag kanske ut. På måndag åker jag till Bohuslän med ett tåg som går 06.10. Det blir nog asbra, planerar att packa ner en asgod frukost (ägg för att störa mina medresenärer, en kopp yoghurt med bär, frön, nötter och honung från amorgos samt kanske ostmacka och te till det) och min laptop för att sedan bara sova. Kanske drar och badar idag igen eftersom vädret insisterar, men jag blev lite avskräckt igår av att dela motionsbanan med gubbar vars snorkråkor hänger löst i näsan. Apropå löst kokade jag de bästa äggen imorse, perfekt krämiga. Top NOTCH.

Det händer inte sååå mycket. Jag försöker verkligen bara hitta jobb hela tiden, lite varje dag. 

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar