2011-10-09

8 minuter laddning kvar på mespropplaptop

Sitter på tåget hem nu guys. Som sagt; ante mycket egentid under helgen = inte mycket bloggande. Har lyckats läs lite Breaking Dawn i ljuset av min mobillampa (som jag tydligen har!??!?! wow maaan) i min nyinköpta luftbädd. Köpte en sån med Sonia i Jöttebårg igår, tillsammans med ett par öronproppar, efter att ha sovit pissdåligt på det kalla klassrumsgovlet i Burgårdens gymnasium med åtminstone 5 av 20 grönisar snarkandes i rummet. Den kostade 429 kronor, var svart och hade en egen motor som gör att den kan blåsa upp och blåsa ut(?) sig själv. Alltså, kort och gott, himmelriket. Så vad kunde de arma människorna göra när de kom hem från Nordstans shoppingcenter, när de blåste upp sina bäddar och insåg himmelriketsnärvaro, om inte att sova på dem? Jag hade ont i huvudet, och Sonia var bara jättetrött efter att ha sovit dåligt två nätter i rad, så vi vilade i två timmar och kom skamsna till middagen efter att alla hade diskuterat klimat & miljö, lika rätt och hur vi ville framföra dessa ämnen i partiprogrammet. Efter middagen diskuterade vi skola. Jättespännande! Kändes jättebra i diskussionsgrupperna. Älskar att diskutera med mogna och insiktsfulla individer. En svårslagen upplevelse.

Idag har jag dansat i flashmob för första gången i mitt liv! Det var fantastiskt och det, mina vänner, är något jag önskar att alla får uppleva i sitt liv. Som ett friskispass fast med ungdomar, på ett torg och med lite coolare dans liksom. Okej det där jämförandet kanske sög lite men det får vara så dåra.



Hemma kanske snart? Då ska jag göra ansiktsmask och sedan vara lite med min far för nu har mamma åkt till Rwanda. Då känner vi oss lite ensamma och behöver varandra lite mer.

Sådär. Måste erkänna att jag har ljugit för er. Min laddare sitter i eftersom jag inte skulle hunnit skriva allt det här på åtta minuter. Hämtade alltså laddaren mid-posting. Duh.

SLÄPP AV MIG FRÅN DET HÄR JÄVLA TÅGET, DET ÄR ÄCKLIGT VARMT! FUCK SL, FUCK AINA!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar