2011-10-12

Semlan

Aah. Bloglovin sög idag. Bara Kissie som uppdaterat sin blogg. I och för sig har jag inte gjort det heller. Har varit för upptagen med att klippa mig så jag äntligen kan se ut som en polsk liten pojke/kvinna som haft cancer men som nu tar revanch på livet genom att låta håret växa ut igen. Okej den sista var kanske lite hatisk. MEN JAG ÄLSKAR LIKA BRA FÖR DET, RIGHT?

Mormor tyckte i alla fall att det var fint. Mormor är fin.Vi lunchade så länge att vädret hann skifta från soligt till regn, och vi hann tala om mycket.

Nu ska jag gå och fundera på vilken sorts huvudbonad som täcker mitt hår men som samtidigt inte får mig att se flintskallig ut. Tror det blir baskern imorgon.


Jag hade en kanin som såg ut såhär. Hon hette Semlan.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar