2011-10-07

Men ändå


Anledningen till att jag inte bloggat finns typ inte. Jag har bara inte känt för det. Har haft jättemycket plugg och ingenting har hänt som jag känt varit värt att säga. Förutom att jag promenerade i spöregn i 45 minuter igår. Hämtade hunden på hans dagis och gick hem. Hade inget paraply. Till slut slutade jag bry mig om att jag såg mer ut som en våt hund än vad Harpo gjorde. En annan sak är att jag har varit på Bonniers Konsthall och sett två nakna män brottas med påsar på huvudet, varpå jag insett att jag har en aversion mot fladdrande penisar. Nu ska jag åka till Göteborg med Grön Ungdom för att gå på Grönt Forum! GGG. Jä. Jag kommer tillbaka på söndag kväll. Har med mig en dator så jag lär blogga lite där. Just nu känner jag mig lite ynklig och trött så jag känner inte riktigt för att vandra ut i höstvindarna för att åka till ett ställe där man aldrig får vara ifred och tvingas sova på ett hårt golv. Jag vet att det säkert blir trevligt ändå. Ska jag göra matsäck innan jag drar, så adios for now.

Dagens ord: Horisont

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar