2011-10-16

Egentligen vill jag inte blogga för INGEN har gett mig tips om Paris och alla vet att alla har varit där (med kropp eller själ)

Det är sent på kvällen igen. Kom precis från att spontant ha åkt in på ett dinnerparty som mamma och pappa var på. En tackar inte nej till att se 50-åringar dansa till It's raining men (kan de dansa till någon annan låt?). De blev i alla fall impade av mina 70-tals inspirerade dancemooves. Jag var faktiskt på 70-tals fest igår och sov hos min bror och gick upp klockan sju och åkte till Orminge och Coop och jobbade i fyra ochenhalv timme och åkte hem och skrev klart en uppsats. Innan dess hade jag vaknat utsövd morgonen efter en fredagskväll med pappa. Och så bloggade jag ingenting. Jag är ledsen för det.

Jag måste se Brokeback Mountain snart. Börjar bli pinsamt att jag inte sett den. Jag vill verkligen seeereeen. Jag fryser för mycket för att blogga. Försöker igen imorgon. Hoppas på något vettigare.

Det här måste vara den snyggaste mannen i hela världen. Tänk om det fanns andra pojkar som såg ut så. 




/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar