2011-10-01

Ingrid, du är inte fluffig (but I wish I weerrrre)


Jahaja. Så var det dags. Hoppas att den inte dör nu. Boken är så bra och jag vill inte att den ska dras i smuts!

Alltså jag är så trött. Har flängt runt hela dagen, två svensklektioner, däremellan träning (hatar att jag alltid måste gymma samma timme som seniorgympan. There's only so much gravitationslagsbevis I can take) och indrivning av cash. 62 pers (klass A och D) var tvungna att betala 90 kronor per man för att vi skulle komma upp i de 5000 spännen som Schools Out kräver i deposition för vår gemensamma klasskiva (som de sedan kommer ha liggande på ett konto i ett halvår så de kan casha in lite, som om de inte gör de nog). Fy_fan. Har lekt kronofogden med Alva och Sofia, ringt runt till folk och skrikit på folk och snackat med folks kompisar och "Har du dens nummer?" och gått och tagit ut pengar åt folk som inte kunnat komma ifrån lektion för att hinna gå till bankomat innan pengarna ska in på banken. Det slutade med att jag och Alva fick lägga ut 500 kronor var för alla de som "Inte har pengarna nu, men på måndag, lovar!". Better give me mah money, assbitch.
Det roligaste med allt det här då? Helt seriöst det roligaste (seriöst kul, den du)?

Jag får inte ens gå på skivan. Eftersom jag inte hunnit fylla 18 då kommer jag få vara på middagen, och sen får man gå. Citerar Brunis:
"Du borde hålla en kurs i 'Hur man tar på sig allt ansvar i skolan, som nollning, studenskiva och elevråd, på samma gång'"

Såhär ser jag på mig själv just nu (inte nödvändigtvis en klubbad säl, bara en uppgiven sådan):



Dagens ord: Tala. Jag säger nästan aldrig "prata" längre, det låter illa. 


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar