2011-10-03

Girls gotta tell ya stuff

Vilken man...
Major happenings idag? (som inte egentligen är något att nämna )
  • Insett att en studentmössa kostar ungefär 800 spännisar vilket är rikskefft. 
  • Insett att jag firar ett år som vegetarian i övermorgon
  • Fått tillstånd att börja studera franska steg 4. Kommer gå på vittra. Najs att de till slut fick till det!
  • Hungoooovernessssss alltsåååå
  • Fått reda på att vår skola ska börja ha ordningsregler. När jag talade med rektorn om dessa sa han att "Alla skolar ska ha det! Varje klass kommer överens om några förslag på regler till elevrådet som de tycker passar som i stil med att man inte ska bruka svärord, att man ska behandla sin näste som man vill bli behandl" och DÄR slutade jag lyssna för att jag blev för ointresserad+förbannad i en oslagbar kombination. Han har jobbat här i nästan ett halvår, tror ni att han kanske förväxlat Rytmus med Fredens skola?  
  • Träffade Boris och pratade om vad kärlek är
  • Sonia åkte till Berlin! Puss på dig lilla vän ha så kuuuull! Känner mig som en mamma som kastar ut sina fågelungar ur boet, flyger de så flyger de liksom. Sonia flyyger! (med ryanair)
  • Jag kommer inte på något mer att skriva men det känns som om det borde hänt något mer idag. Eller så har det inte det. Deal.
Westlife – If I Let You Go (Radio Edit)ASBRA LÅT JAG DÖÖÖÖÖRRRRR

/inkzor

1 kommentar:

  1. Jag flög!!! Och jag skickade dig ett vykort, hoppas det kommer fram snart. Stor puss och ska bli kul att spendera helgen med dig. <3

    SvaraRadera