2011-09-21

Men jag är ju laktosintollerant..

Alva föreslog i morse att jag skulle börja publicera "Dagens harklingar" på bloggen. Detta beror på att min blogg uppenbarligen inte håller en särskilt hög nivå!="!=!=?!?!?!??!?"332?, och att det enda folk säger när man frågar vilket ord/beteende de förknippar mig med så är det just morbida harklingar. Dessa började jag med på skämt (shäämt, som finare damer säger), nu är det inte kul längre och därför är det kul och därför fortsätter jag. Jag fortsätter också för att jag är van och för att det känns bra, men det låter inte så bra. Låter ungefär som Robert harklar här, fast han skyller på "eeeh eeeeh eh mjölk eh allergi", jag skyller på brist på vett och etikett:
http://youtu.be/bF9NprS4Hww

Jag kommer inte börja publicera "Dagens harklingar" på bloggen, till alla mina fans stora besvikelse. Hälsar förresten alla nya fans välkomna! Alltid kul med lite sällis när man skriver. Nu ska jag dansa! Vi hörs sen! Utropstecken! Wihi! Hopp! Skutt! Klart! Slut. 


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar