2011-09-06

Det som jag tänker mest på just nu:

  • Granskar löven. Stenhårt. Sjukt skeptiskt och kritisk och nitisk. Vill inte se några bruna löv. Förnekar allt som har med hösten att göra.
  • Hur jag ska få allt underbart att gå ihop. Alla roliga saker som får mig att må bra. Det tar tid från min mindfullness dammit.
  • Hur Oleg kan vara så bra.
  • Den här låten, som vi ska köra på a cappella-gruppen. Feett kuuwl!: 

  • Min hud. Jag förstår inte varför jag helt plötsligt ska behöva ha så många röda finnar i ansiktet. Som om jag inte syns nog. 
  • Kött. Läser fortfarande Safran Foers "Eating Animals". Den är tung, får tas i små doser. Jag blir ledsen för USAs skull. USA är för övrigt fett 90-tal. Ute. Passé. Det är Afrika och Asien som tar över världsekonomin just nu.Carl Bildt hajjar ingenting. 

/inkzor

1 kommentar: