2011-09-25

Worrying kind

Tjatja bloggen. Lovar att inte snacka med er om alla tråkiga hudvårdsprodukter, för det vill ni ju inte, eller hur? So yesterday. Mm! Istället ska jag snacka med er om min nya hobby. Agility! Med hundar. Så himla kul! Mm.

Så låter det i mitt huvud just nu när jag ska försöka formulera något intressant att blogga om. Idag var jag ju på agility med min käre hund Harpo och mamma, och det var jättekul och så och man springer genom tunnlar och hoppar över hinder och sånt. Ja, och så stod Harpo och gav instruktioner och tittade på och så fick jag godis i slutet, fast bara när jag gjorde rätt men det gjorde jag ganska ofta.

Ikväll har jag kollat på Robert G.s nya serie i tv4. Det var inte så bra. Det enda som var kul var när han kallade blomkrukan för slyna när han låtsades att den var levande och hade bajsat på sig (jord i fåtöljen). Anyway.

Jag har gått omkring idag och försökt förtränga och glömma. Det är fantastiskt vad jag är bra på att oroa mig.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar