2011-09-24

Nu jävlar



Sådär. Det här blev det. Ett litet trestegssystem med rengöring, toner och fuktkräm ur serien anti-blemish solutions från Clinique. 220 kronor kostade kalaset och om en månad publicerar jag för- och efterbilderna. Som komplettering till detta kommer jag att inhandla några produkter från formula 10.0.6. Deras pores be pure-mask, som jag provade igår och som funkade jävligt bra. Sedan även deras one smooth operator scrub. Masken kommer jag lägga en gång i veckan (max, lär inte behöva det så ofta), och jag kommer skrubba två gånger i veckan. Sen även någonting till från det märket, eftersom de just nu har 3 för 2-kampanj på alla deras produkter på Åhléns (i Sickla i alla fall).



















Hallelujah. Fyfan vad skönt att ha det här ur vägen. 


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar