2011-09-22

Att göra det svårt för eleverna


Sitter i studieverkstan och försöker strukturera upp vad jag ska göra med projektarbetet. Det är så svårt att veta var man ska börja. Bara för att jag ska göra en välgörenhetsgala på skolan måste jag intervjua en eventmanager, skriva om andra galor sen tidigare (t.ex Live Aid) och på så sätt komma fram till hur jag och Alva ska göra detta på bästa sätt. Sen måste vi prata om försäkring (Om något händer en artist/Om något händer lokalen, vad gör ni då???). Sen måste vi kolla in om vi kan få några stipendier för det, vilket vi inte behöver för vi kommer i princip inte lägga ut några pengar då det är ideellt arbete. Vi måste även kolla hur vi vill sälja biljetter. Utöver detta ska vi föra loggbok och faktiskt göra själva arbetet, som att anställa artister och få ut någon form av PR för eventet. Titta! Nu vet jag ju faktiskt vad jag ska göra.

Nu vill jag gå och träna. Blir helt förvirrad. Skulle vilja ha en hel dag då jag och Alva bara kunde liksom KÖRA och göra allt det här. De har liksom inte ens givit ut betygskriterierna. Åh.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar