2011-09-08

"Det är ju lill-lördag. Vet väl alla.."


image

Idag svalde jag en bananfluga, samtidigt som jag satt och arbetade i kassan på coop. Den kom för nära mitt ansikte, och när jag skulle vifta bort den viftade jag antagligen in den i min mun (samtidigt som jag andades in). Dom är så små. Klart dom bara flyger med av bara farten. Lite problematiskt att vela spy samtidigt som man ska säga "Har du medlemskort?" i vänlig ton. Pappa skrattade när jag berättade och uppmuntrade mig med ett "Ja lite extra protein kan en vegetarian behöva!". Tack pappa.
Sen funderade jag lite på vad alla handlade. En man i 30-års åldern kom in och köpte städartiklar vid halv tio på kvällen. Sjukt mycket städgrejer. Hade han fått nog av sin stinkande lya? Jag hoppas att det var så. Skulle vara fint. "NU GÅR JAG TILL COOP OCH KÖPER TOALETT-TVÄTTMEDEL!". Polackerna som kommer hit och gästarbetar för alla moderater i Nacka köper potatis, lök, formfranska och burksoppa. Och folle. Allihopa. Kul liv. Sen kom det in ett white-trash par och köpte massa chips och godis - PÅ EN ONSDAG! Herrejisses.

Nejmen helt ärligt den här dagen sög. Det enda som var bra var att jag ägde i Freud-jeopardy på psykologilektionen. Det säger rätt mycket om vilken nivå dagen låg på.

Nej ju gäspar jag likt kissen.

/inkzor

1 kommentar:

  1. hahahaha, din pappas kommentar gjorde min morgon!!!

    SvaraRadera