2011-09-04

Who run the world?

Jag sprang ju tjejmilen igår! Det var jättekul. Mest förvånansvärt var alla män som stod och kollade in alla brudar när de sprang förbi. Är lite förvånad över att det inte blev en jordbävning på grund av alla guppande bröst. Antar att sportbh-arna gjorde ett bra jobb. Citerar en snubbe: "Finns det så här många kvinnor i världen? Det är ju förjäävligt!", sa han med ett leende på läpparna.

Det tog mig en timme och en kvart för mig att ta mig runt banan. Alltså typ 7 och en halv minut per kilometer. Det var rätt najs att ta det lugnt, förutom på slutet då jag drog ifrån min mor och löpte som en galning. Antar att det berodde på de tre dextrosolen jag intagit.

När jag var några hundra meter från mål såg jag Anton, Matilda och Louise som stod och hejade på mig. Haha. De hade stått och klappat i en timme. Fy fan. Lojala vänner! Fick en jättefin bukett blommor också. Så himla snällaaa!! Drog hem och duschade och sen åkte jag till Matilda. Vi chillade, åt, spelade eyetoy/singstar och kollade på serier/Scott Pilgrim VS. The World. Det var najs! Nu ska jag gå om några minuter.

Ska in till en loppis i Aspudden med Alva och Sofia. We'll see how that goes..


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar