2012-06-09

I brist på annat kan man ju blogga

Alpacka skulle varit här för 6 minuter sedan. Vet inte var de håller hus. Vi ska repa in en låt som vi kanske ska köra på studentlunchen. Det kommer bli feeett. Klockan 17 ska jag på ansiktsbehandling, haha. Ja det var kul - ansiktsbehandling på Östermalm.

Igår så repade jag med gruppen, sedan var jag på två studentmottagningar (Bästa Ylva och Tilde - ni är fantastiska och jättegrattis till er!) och efter det uppträdde jag med en egen låt på skolans sista öppen scen för i år. Det gick helt okej, inte totalproffsigt men lite charm kompenserade. Kan bocka av "att spela min musik på konsert" från mitt livs att göra-lista, alltid något.

Kollar lite i min tankebok. Det står mest anteckningar om stipendiet, skolan och att göra-listor. Enstaka tankar om att vi alla är myror som slavar till pengastacken och att jag inte gillar småkillar som alltid ska leka med ljudeffekter som består av sch-ljud som gör att det rinner saliv överallt, sen andas de in samtidigt som de gör ett salivljud och så hör man hur salivet slits tillbaka in i munnen. Det är vidrigt. (nej, jag slår inte barn, oroa er inte, jag slår deras föräldrar).

Jag fyller år om 4 dagar. Funtar på att ha en maräng- och hallontårta, plus en tårta med gluten i. Typ en chokladtårta. Asbra tårtor. 

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar