2012-06-02

It wasn't me

Alltså. Igår hade jag jättemycket tid att blogga men gjorde det inte (istället pratade jag i telefon med Alva, tog ut Euphoria, övade på att framföra min egenskrivna låt, kollade på 2 desperate housewivesavsnitt, wokade grönsaker och lallade runt). Nu har jag två minuter på mig. Igår var det mörkt, men när solen gick ned hamnade den under molnen och spred rosa ljus över husen på Lidingö. Det var fint att se på, även om jag var besviken på att 1:a juni gled in med regnrusk. BARA 12 DAGAR KVAR TILL MIN 18-ÅR DAG NU!!

Just nu befinner jag mig fortfarande i smått chocktillstånd efter att ha varit ute med Harpo i 1.5 timme. Merparten av promenaden uthärdades med horisontellt regn i ansiktet, avdomnade händer samt öronbedövande helikopterljud i öronen och hela hjärnan. Det är ju maraton idag, de springer förbi oss vid Gärdet som alla lopp gör, och de ska övervakas från helikopter. Lite jobbigt. Nathan, min kusins man, springer och det ser ut som att han klarar det på under 3 timmar! Helt sjukt! Det är liksom över 4 mil. Själv sprang jag ju 1 mil på över en timme och jag skulle inte vilja tänka på att göra det 4 gånger till... Promenaden promenerades i alla fall inte i optimala förhållanden, kan jag väl säga, men Harpo var glad och stannade och nosade på saker varpå jag röt och drog iväg honom varje gång i brist på tålamod att uthärda väderfanskapet längre än nödvändigt.

Nu ska vi se The Dictator, min far, min bror, Sara och jag. Därför måste jag ut och kissa Harpo innan.

Inatt drömde jag att jag grillade en (intesånära)kompis på en BBQ. Det var helt sjukt. Det var inte jag som kom på idén dock.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar