2012-09-03

Bakom den rosa, fluffiga mustaschen gömmer sig en avgrund av engagerat djup.

Jag ligger här i min säng och är så jävla nöjd, trots att jag känner en förkylning smyga sig på och att min blåsa nog behöver tömmas snart. Dagens höjdpunkter i urval var att vakna upp i Sigrids softa säng efter en fräsig utekväll som avslutades med nötter i Sigrids kök, macklunch på mack-kungen Vurma med Lisa och Emilia som ljuvt sällskap samt sockervadd och åkturer på Grönan med Matilda som faktiskt bjöd mig på sockervadden. Visst var det jag som snackade om softa vänner?

Matildas bild på mig i min rosa, fluffiga mustasch. Höstens trendsättare är igång.
Imorgon ska jag städa min mormors lägenhet, hitta höstjacka, hämta mitt ID-kort och sen spendera kvällen med MoaLee som jag har hört är en sån där soft brud som man vill hänga med.

Nu släcker jag och somnar, kan skriva något bättre någon annan gång.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar