2012-09-18

Tänkte att jag kunde höra av mig

Hörde inte av mig igår för att jag fick fett fullt upp med att göra världens godaste, vegetariska tacopaj samt baka bröd hos Kalle och Teo. Det var grymt, nu har jag frallor i frysen så det räcker för tre helger framöver. Gymmade och bastade ikväll. Nu låter det ju som att jag gymmar jämt men det gör jag inte jag bara skriver när jag gymmat som alla andra jävla bloggare. Jag är jättetrött för jag har sovit sex timmar två nätter i rad nu så jag är redo för säng. Har verkligen börjat vänja mig vid att vara här nu och det är väldigt skönt för då kan jag börja tänka på vad jag ska göra av tillvaron här. En vision om saker jag skulle vilja göra med mitt år:
  • Förbättra min à vista
  • Spela med andra och att våga ta initiativ i att spela med andra
  • Spela egen låt med band
  • Gymma regelbundet och därmed bli fett fit
  • Giga som fan
  • Bli fett independent strong jazzwoman boss lady like. 
Skottlandsresan blir inte av förrän i vinter. Anledningen är att jag fick reda på igår att stipendiet vi tänkte söka inte delar ut pengar som ska användas för utlandsresor. Det är svårt att få tag på något annat stipendie med så kort varsel så det kommer inte kunna bli av, vilket suger men jag skulle verkligen inte ha råd att betala resan själv.

Fan vad jag måste bli bättre på att lägga mig tidigare. Marsch.



/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar