2012-09-16

Hemlängtan

Idag var första dagen som jag kände hemlängtan. Den berodde på att det var söndag, och på söndagar brukar vi i familjen spendera förmiddagen i soffan/sängen. Vi läser tidningen och äter frukost länge som ofta består av färskt bröd, nykokta ägg och grapefrukt. Visste inte riktigt om att det här var en vana förrän idag då jag saknade det. Det gick över när morgonen var över. Gjorde en fin frukost till mig själv (yoghurt, ägg och ostågurkmacka) som jag åt med Linnéa så det gick ju bra. Sen gick vi och gymmade i en timme och en kvart, det var helt sjukt men otroligt najs. Därför sitter jag nu här tjugo över elva på kvällen och äter yoghurt, för jag vaknade för sent för att vilja gå och lägga mig nu och jag gymmade så hårt att jag är hungrig nu. Vi hörs imorgon.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar