2009-05-25

Blablabla

Sommaren är verkligen här nu. Har svettats hela dagen, det var ju sjukt varmt ute. Fick ha på mig mina nya solbrillor, de är skittuffa. Större modell, och typ lila.
Hela helgen har bestått av plugg, plugg och åter plugg för min del. Det har blivit ganska mycket, men jag är nästan klar nu.
Mina grannar spelar ful musik. FUL musik. Dansband är det värsta som finns, jag HATAR dansband.
Jag längtar efter att baka. Baguette, kladdkaka eller kanske maränger?
Har fortfarande balklänningsångest, har ingen aning om hur det här ska lösa sig. Får nog sy upp en i alla fall, men det är bråttom dåå! Måste skynda mig, så att de hinner sy klart. Sitter och skissar nu. Har en väldigt bestämd bild i huvudet över hur jag vill att den ska se ut. Hittade en som såg ut så på Åhléns, men tyget var inte alls bal-aktigt och den fanns inte i några färger som såg bra ut på mig. Attans.

Nu ska jag äta mat. Ciao

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar