2009-05-04

KonserteN

Och vem var det som inte höll på att få komma in igår då? Jo, jag. Såklart. Anders, Matilda och jag gick in samtidigt och så stoppade dom mig. Kul. Det var också jag som satt och tvekade innan vi skulle gå in och sa att vi skulle vänta på att vår lärare skulle komma dit, men de lyssnade inte. Det hjälpte ändå inte att Linus kom dit och sa att han var min lärare, man behövde gå in med någon som var släkt med en för att de skulle lita på att man inte drack. Som tur var så skulle Linus syrra dit med hennes man, så vi frågade om det var okej för mig att komma in om min "brorsa" följde med. Det var det, så vi sa att Linus syrras man var min bror och då släppte de in mig. Yay..
Så, jag kom in till slut och VILKEN KONSERT DET VAR!! Fyfan vad bra han är. Han spelade in sig själv samtidigt som han körde så han kunde spela över massa olika stämmor och influenser så det lät på samma gång. Skitballt. Jag har aldrig hört någon vissla så vackert som Andrew, jag fattar inte hur han gör. Han är en gud på fiol. Han lirar på den som en gitarr, låter sjukt häftigt. Hans blick är för övrigt dödande. Eftersom han är så inne i musiken så blundar han för det mesta, och när han väl öppnar ögonen är de som laserstrålar som skär sig in i ens hornhinna för alltid. Hans band var också jävligt grymma, och fett coola. Haha, de är ju kufar allihopa men ändå grymt coola. Tighta som fan.

Här är hans myspace för de som vill lyssna. Om han låter grym på inspelningen så är det ingenting jämfört med hur han låter live. Det är sjukt. Vilken feeling. Vilken röst. Vilken musik.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar