2009-05-07

Meningar

Mitt liv består av en sak just nu; Fame. Skola, och fame. Det tär på kroppen, men det är kul.

Jag har inte börjat på någon av uppsatserna än. Nej, sluta kolla på mig sådär - jag försöker faktiskt börja. I huvudet.

Jag sover dåligt och för lite. Önskar att jag skulle kunna gå och lägga mig nu, men jag är för nyfiken på vad som kan hända under kvällen. Vill inte gå och lägga mig, trots att det förmodligen inte kommer hända något ikväll.

Jag är ledig imorgon.

Min katt sitter på golvet och jamar. Han är söt. Faktiskt.

Jag åkte taxi till Slussen imorse. Coolt va?

Jag lär mig aldrig, trots att varje gång jag gör det jag inte borde så gör det så ont att jag börjar gråta. Jag ska inte göra det mer. Haha, klart jag kommer göra det igen. Vem försöker jag lura?

Ni förstår ingenting. Förlåt. Jag vill kolla på TV. Godnatt, tja.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar