2009-05-23

Modest

Jag fyller år den 13:e juni, och bara så att ni vet så är det här min önskelista so far;

webcam med inspelningsfunktion (tänkte börja lägga upp videos när jag sjunger covers/egna låtar på youtube)
the sims 3
systemkamera
sex and the city - DVDbox
Bärbar DVD-spelare (att spela sex and the city på medans jag åker bil i 2643903 timmar i sommar)
presentkort på monki/vila
queen-poster
Dublin guidebok (Ska ju till Dublin med far, yeah)
pengar till Dublin
prenumeration på solo - tidning (den här är lite pinsam men what the heck)


Tycker den här önskelistan är helt genialisk, om jag får säga det själv.

Igår var jag med Sonia, vi var hemma hos mig, fotade med hennes systemkamera, kollade på The Tyra Banks Show och åt pasta med baconsås. Det var najsigare än najsigast.
Hann även med att åka till Nacka Forum med mor före det och kolla på balklänningar, vi köpte en. Är lite osäker på vad jag tycker, men vi tog den för säkerhets skull. Sonia mötte oss där och sen åkte vi hem till mig.
Idag ska jag in till stan med mor och kolla på lite fler balklänningar och köpa lite andra grejer man kan behöva till en bal som accessoarer, strumpbyxor och kanske skor. Viktigast av allt; en freebra. Jag tycker de ser så komiska ut, men de verkar bra. Vad gör man inte för att se naturligt storbystad ut utan BH?
Efter det ska vi käka middag hos familjevänner. Ska bli mys.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar