2009-05-19

Nostalgitripp

Ibland börjar jag tänka på gamla barnprogram som jag brukade titta på. Vissa helt underbara program, som jag hatar att de inte sänds längre. Andra förjävliga program som man aldrig kollade på utan stängde av TVn så fort de kom på bolibompa.
Det man kommer ihåg mest är alla intron. Tänkte länka till några.

Kalles Klätterträd.
Åh, så underbart.

Farbrorn som inte ville va' stor.
Också underbart.

Rädda Joppe.
FAAAN VAD JAG HATADE DET HÄR PROGRAMMET, och alla andra jag pratat med om det hatade det med.

Björnes magasin.
ÅÅååååh, myyysiiigt.

Gamla introt till bolibompa.
Minns detta väldigt vagt, men dock.

Brum
Den lilla bilen brum! Det jag kommer ihåg mest är detta outro, så jävla kuul!! Mest charmiga är tjockisarna i gröna hängslen och gula skjortor.


Förrutom dessa är nalles blåa hus, hunden kipper, grodan boll och många fler också hög nostalgi för mig. Kommer inte på några fler för tillfället.
Enjoy.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar