2012-05-03

BH:n i munnen var det ja

Tänkte bara säga hej eller nåt. Åt nyss lite fil. Det tog mig inte till de högre höjder jag önskade nå. Har inte riktigt tagit hand om mig själv som Maria sa åt mig att göra. Har sovit dåligt och sjungit konstant under två timmar idag. Dock gick jag och pappa på bio efter skolan, vi såg Snön på Kilimanjaro som var fin, men lite medelålders. Pappa och jag är bra på vardagsnöjen, vi behöver båda det. Den här gången delade vi på en chokladmoussetårtbit också. Bättre kan jag dock rå om mig själv (även om jag egentligen bara vill sjunga, dansa och springa NU), ska bli säng efter det här. Har inte gått och lagt mig än för sängen är inte bäddad. Jag måste alltså bädda den innan och jag känner en extrem motvilja gentemot det, men dör hellre än att lägga mina prinsessfötter på skrynkliga lakan.

Skivan var ju igår och det var väl jättekul trots att jag behövde gå tidigt. Fick gruppkram, bartendern addade mig på facebook, allt är förlåtet. Blev så himla glad över att så många kom fram och uttryckte sin uppskattning över den tid vi lagt ned på arrangeringen av skivan, samt dekoration (BALLONGEEER) och klassens-utmärkelserna till vår klass. Jag hade som sagt jättekul och skrattade väldigt mycket, främst åt alla spontana tal. Lovade till och med att jag skulle stå på bordet med BH:n i munnen på slutskivan, när jag fyllt 18, och det vet jag inte hur jag ska leva upp till men det blev i alla fall en snackis (YEEESSS). Lite bilder från fina Valborg följer, samt även en bonusbild från skivan.

Här är jag Bert.
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar