2012-05-07

Inse killen

Idag var jag i skolan halv nio och åkte där ifrån tio, sen åkte jag tillbaka vid halv fem och kom hem vid sju. I morse bokade jag replokaler för veckan och i eftermiddags var jag och repade, är lektionsfri på måndagar men har alltså ändå varit i skolan. Däremellan var jag på Beyond Retro i 45 minuter och provade jeansshorts efter att jag kommit dit förgäves för skorna. Hittade inga skor..... IT'S SO FRUSTRATING I HEJT MAJ LAJF. Så jag köpte jeansshorts som jag ska byta för de är för trånga. Bara att inse killen.

Kan härmed meddela att jag, Ingrid Malmén 17 år, numera sover utan nattlampa. Mitt lilla rum känns alldeles för snällt och för litet för att en mördare ska kunna gömma sig i andra ändan av rummet. Dessutom är det så fiffigt med stan för det är alltid lite ljust, även på natten, så om jag skulle vilja ha lite ljus är det bara att dra upp rullgardinen så kan man skymta konturerna av allt i rummet. Ville bara säga det, så jag förväntar mig många gratulerande kommentarer och spontana hyllningstal från mina vänner.

Nu har jag en jobbig att göra-lista som ger mig onda vibbar. Bör sätta mig med gitarrläxan, alternativt arra lite stämmor här och där. 

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar